Volgers

9 juni 2013

Verjaardags Candy van Maris


Hi Allemaal,

Ik ben op 9 Juni jarig en wil jullie graag trakteren

Ik heb voor jullie mijn jaarlijkse Verjaardags Candy

Wat moet je doen :

** Je bent volger, of je wordt volger van mijn Blog
** Je laat een reaktie achter hier bij dit bericht
** Zet deze candy op je blog
** Je stuurt mij een creatie of kaart


Mijn adres kun je vragen via de mail

Dat is alles.
Leuk als je meedoet en ik ben benieuwd naar alle mooie kaarten
De Candy wordt dan op 9 Juni verloot.

Dit bericht blijft boven aan staan ,scrol naar onder voor mijn andere berichtjes

xx van Maris   



10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi maris
wens jou heel veel verjaardagspost toe want dat is zo leuk,dat is echt genieten!!
ga dan straks maar onder de brievenbus op de deurmat liggen,hihi
groetjes van corry

Janny's Cards Creations zei

Wat leuk Maris. Ik ga je een verjaardagskaart sturen. Ik hoop dat er een heleboel mensen mee doen. Groetjes Janny

Marjan zei

Hé wat leuk zeg !! Ik ben dol op candy's.
Je adres heb ik al, dus dat komt goed.

Groetjes, Marjan

Crea Jackie zei

Dat zou ik toch moeten redden. Eens kijken wat voor leuks ik ga maken voor je verjaardag :D

jolanda zei

Ben erg benieuwd hoeveel kaartjes je zult krijgen.
Je adres heb ik.

leonenkarin.blogspot.com zei

Nou ook ik ben van de partij hoor :D De mijne zie je binnenkort ook verschijnen op je deurmat!

Liefs!

krea2day Cynthia zei

Hallo Maris

Wat leuk ik ben op 7 Juni jarig en ook ik ga trakteren natuurlijk.
Hoop dat je ook lekker verwend word met allemaal mooie creaties.

Groetjes Cynthia

Lenie zei

oh wat leuk zeg en we gaan zeker meedoen hoor.
groeten Lenie

Christa zei

Ik ga graag meedoen met je verjaardagscandy !! Het is altijd leuk om veel zelfgemaakte kaarten te ontvangen .... Groetjes , Christa.

Christa zei

En vandaag is het 9 juni .... GEFELICITEERD !! Creatieve groetjes van Christa.