Volgers

19 april 2013

Have a Happy Day


Hi Allemaal

Ik heb weer een leuke, mooie kaart gemaakt.
Mijn baas gaat 30 Mei trouwen met haar lieve vriendin.
Tja en dan moet je even bedenken wat voor kaart je voor hun huwelijk gaat maken.
Ik spitten in mijn mega stapel afdrukjes en toen vond ik deze 2 zo samen hand in hand.
Nou dat is het toch ??
Het zijn niet zo van die zoetsappige dames, dus lekker alles in het paars en een vleugje roze gemaakt.
Ik hoop dat ze het leuk vinden deze creatie, ik vind hem echt geslaagt !!

xx van Maris 

Deze kaart doet mee bij :

17 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een prachtig kaartje zeg !
En dat afdrukje past perfect voor deze gelegenheid.
Groetjes, Marjan

Cinderella zei

Ik vindt hem in elk geval geweldig hoor!
Een fijne dag
Cindy

Anita zei

Wauw, prachtig!!
groetjes, Anita xx

Angelique zei

Wat een leuk kaartje.
Schitterend gemaakt.

Veel liefs Angelique

Wil zei

Heel leuk,
Toppie hoor.

Groeten WIL

Renate zei

Wat een gave kaart! Tja, het is ff puzzelen voor zo'n gelegenheid, maar het is goed gelukt!

Groetjes, Renate

GerJanne zei

Nou, dat heb je heel mooi bedacht zeg! Super toepasselijk. Kan me voorstellen dat je zelf heel tevreden bent.
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat heb je dit leuk gemaakt voor het bruidspaar, zo gaaf gedaan.
Liefs van Anita

Anneke. zei

Goed gelukt, Maris ! Prachtige kaart.
Groetjes Anneke

Agnes zei

Hoe origineel om deze stempel te gebruiken voor deze gelegenheid!!!
Gaaf kaartje geworden Maris!
Fijn weekend!
liefs, Agnes

jolanda zei

prachtig kaartje

Janny zei

Nou ik vind je kaart super en ik denk de dames ook hoor fijn weekend liefs Janny

Manderly zei

So so sweet! Love those images and the colors you have used! Thanks so much for joining us at Forever Friends Challenge this fortnight!
Manderly
xxxooo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maris,goed plan om dit afdrukje te gebruiken! Mooie kaart heb je er mee gemaakt en zeker niet te zoetsappig ;) lieve groetjes Miranda

Kym's Crafty Cards zei

What a lovely purple Tilda card card you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this week of “spring flowers”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

Anita's Kaarten en Creaties zei

Zo wat een mooie kaart zeg!!
Leuk dat je daar een kaart voor gemaakt hebt!!
Ik heb ook al eens zulke kaarten gemaakt. Ze zijn er niet in de winkels, wat eigenlijk heel raar is, hè!
Maar ach, wij met onze creativiteit weten daar wel raad mee!! hahaha

Gr. Anita

Brita zei

Gorgeous Tilda. Lovely colours. Thanks so much for sharing your creation with us at Marvelous Magnolia and hope to see you soon.
Hugs,
Brita