Volgers

2 april 2012

Spring Time roze en wit kaart

Hi Allemaal,

Ik heb een roze met wit kaartje gemaakt, en het is in de spring look !!
Dit zijn echt wel mijn favorite kleuren en ben lekker in de weer geweest met mijn stansen van spellbinders en crealies.
De vlinder is van Magnolia een echt schatje.
Het afdrukje is van een ouder afdrukje van de Spring collectie van 2010.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en bedankt voor jullie reakties op mijn vorige kaart
Liefs van Maris xx

** Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
* Magnolia Down Under
* Dutch Magnolia Lovers
* Just Magnolia
* 7 Kids college fund challenge blog

21 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Maris.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Marjan zei

Het is een schatje geworden !!
Ik ben ook dol op die kleuren.

Groetjes, Marjan

corryskaart zei

hoi maris
een erg lieve en mooie kaart en veel succes met de challenges
groetjes van corry

Unknown zei

Wat een prachtige kaart ohh het is ook helemaal mijn kleure super gemaakt meis

Liefs Nellie

Marianne zei

Wat en prachtig kaartje is dit.
liefs, Marainne

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ester.

Liefs Riet.

gré zei

een heel erg mooi kaartje

groetjes gré

Plony zei

Ook dit is een schatje zeg, ik ben gek op roze dus dit is het wel voor mij. Supersss!
Fijne avond, Plony

Wil zei

Hoi,
Echt een lief,mooi kaartje.

Groeten WIL

Unknown zei

Wat een schatje Maris, in wel mijn favo kleurtjes prachtig.

Lieve groetjes Suze

arjette zei

Wat een prachtig kaartje zeg, super!!!

gr. arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi kaartje Maris, heerlijke kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en veel
succes met de challenges

gr hetty

Mina zei

wow she is stunning in these colours Maris, beautiful girly pink card
Mina xxx

Anita zei

Wuaw! Wat een prachtig kaartje Maris!
Anita xx

Anoniem zei

Delightful card ,love the gorgeous flowers, Thanks so much for sharing it with us at Just Magnolia this week
Hugs Julie P

Saskia van den Berk zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!!!
grt.Sas

marja zei

Geweldig mooi kaartje Maris, prachtig!!

Lieve groetjes Marja.

Debbie zei

Love the pinks..so pretty. So glad you joined us for our Shades of Spring challenge at 7 Kids.

Debbie

Neline zei

Prachtig kaartje! Heerlijk roze.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
Veel succes
groetjes
Neline

Debbie Pamment zei

Just gorgeous
Thanx so much for joining us at MDUC this week for our Easter challenge.
xXx