Volgers

8 januari 2012

Tilda met grote roze roos

Hi Allemaal,
Ik heb vanmiddag deze lieve Tilda met grote roos gemaakt,en ik moet zeggen, het lukte me aardig om een kaart in mekaar te zetten.
De sketch zag ik ergens op een blog, maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Ik ben wel een beetje trots op hoe ik deze mooie Tilda heb ingekleurt met de copics,want in het eggie is ze een beauty geworden.
Ik heb verschillende stansen gebruikt van Magnolia, en een MS pons voor de gras rand.
Aan de rechterkant zit een label tussen het papier verstopt.
Papier is ook van Magnolia en had ik al een poosje liggen, maar was het vergeten dat ik een hele stapel van 15 bij 15 stukjes had gekocht van dit mooie papier, dus er volgen er meerderen hoor hiermee.
XX van Mij

** Magnolia Down Under - Anything Goes **
** Dream Valley Challenges - Anything Goes **
** Magnolia-Licioushighlites. - Anything Goes **

40 opmerkingen:

Anita zei

Schitterend kaartje! Mooi papier ook dus laat de rest maar komen met dit papier :)
Anita xx

gré zei

wat een mooie stempel is dit
het is net een schilderijtje wat je er van gemaakt hebt
prachtig

groetjes gré

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Maris!
Groeten Kristel

Unknown zei

wat een snoeppie maris zo lief en zo mooi ingekleurd toppie hoor

Liefs nellie

Lenie Hempen zei

Wat een schatje MARIS
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Aleida zei

Mooie kaart! Leuk dat je je papier teruggevonden hebt. Altijd een leuke verrassing
groetjes,

GerJanne zei

Hoi MAris,

wat een super leuk kaartje!! Tilda is echt schattig en je hebt haar mooi ingekleurd, hoor!!

Groetjes,
GerJanne

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk gemaakt Maris.

Liefs Ida

corryskaart zei

hoi maris
een pracht van een kaart en ja op de foto is het altijd wat minder dan in het echie maar toch een snoeppie om te zien
groetjes van corry

Elly zei

Wat een schitterend kaartje Maris. Schattig stempel, en hele mooie kleurtjes.

groetjes, Elly

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Maris.

Liefs Riet.

arjette zei

Wat een schatje!!!

gr. Arjette.

Janny's Cards Creations zei

Het is een erg mooie kaart geworden ook de kaart hieronder vind ik erg mooi geworden. Leuke vlinderstjes trouwens. Groetjes Janny

marja zei

Wat een schitterend kaartje Maris!!! Wooow geweldig.

Lieve groetjes Marja.

Angela zei

Nou zeker een beauty hoor!! Mag je best trots op zijn!!
xxAngela

Marianne Reijgersberg zei

Oh, wat een beauty is dit geworden. Toevallig heb ik dezelfde Tilda ingekleurd die ga je deze week zien. Maar dit is echt een prachtkaartje geworden.
Groetjes Marianne

Mina zei

shes gorgeous Maris, shes on my to buy list...you coloured her so beautifully, the huge flower is lush in that colour too
Mina xxx

Esther zei

Schatje hoor.
Zeker weer een leukertje.

Groetjes Esther

Anneke. zei

Ziet er indd prachtig uit, Maris!
Groetjes Anneke.

Mandy's Magnolia cards zei

Wat heb je er toch weer iets prachtigs van gemaakt Maris!
groetjes, Mandy

Janette zei

What a sweet and pretty card, thanks for sharing it with us at Dream Valley.xx

CreaSjouk zei

Mooi kaartje hoor!
Wat zijn die vlinders mooi!
Groetjes Sjoukje

marion zei

ohhh wat een bjoetie van een kaart maris ! Ik vind het echt prachtig met zoetig papier !! Het is je echt supergoed gelukt. Liefs, Marion

Anoniem zei

Leuke kaart Amarins.

Groetjes, Friedy

Durvina zei

Het is een mooi geheel geworden en het stempeltje is ok zo schattig.

groetjes, Durvina

Janny zei

Ben al een tijdje niet langs geweest, maar wat een super mooie kaarten heb je gemaakt zeg, enne het is wel laat maar nog gefeliciteerd met je prijzen, liefs Janny

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een lievertje zeg, echt heel erg leuk, schattig!

Naomi zei

Hoihoi,

ik ben via anita op je blog terecht gekomen en ik ben ook dadelijk volger geworden! je maakt heel erg mooie kaarten en zelf ben ik ook een geweldige magnolia fan dus ik ga zeker met veel plezier naar al je creaties kijken!

veel liefs
Naomi

Kruemel zei

What a cute card - love its spring feeling. And Tilda is too cute!

Thanks for joining us at MDUC this week!
Hugs
Kathrin aka Kruemel

anneke's creaties zei

wat een geweldig mooi kaartje en erg mooi ingekleurd, ja suuuuuper.

groetjes anneke

Annemarie en Merit zei

Hoi Maris,

Wat een mooie kaart die nieuwe Tildaatjes zijn weer zo leuk.
En inderdaad kon je alles maar in het ëchie"zien van elkaar, want hoe goed je ze ook op de foto zet in het echt is het toch altijd VEEl mooier.

fijn weekend Annemarie en Merit

marja zei

Wat een BEAUTY Maris, schitterend!!!
Super mooi ingekleurd!

Lieve groetjes Marja.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Maris
Super leuk kaartje en mooie kleuren.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

GerJanne zei

ha Maris,

wat een leuk kaartje weer! Die Tilda met grote roos is wel heel erg leuk, he?? En dat papier....hoe kun je dat nou vergeten? Is wel weer een meevallertjke voor jezelf!

Groetejs en ik kijk vol spanning uit naar de andere kaarten...

GerJanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk kaartje Maris, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Jane zei

Gorgeous! love all the pretty details! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x

Shari zei

Beautiful card, lovely color choice. Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges.

Fienny :) zei

heey maris,
dank je wel voor jou lieve felicitaties ivm het winnen van de candy op het blog van nicole.
ik moet het op deze manier doen, anders kon ik jou niet bedanken.
mooie creaties maak jij zeg!!!!!!!!
lieve groetjes.
fienny :)

Miriam zei

Echt een heel mooie kaart en super mooi ingekleurd!

Hartelijke groetjes, Miriam